top of page
Sraskerkse
Business School voor Ondernemers 

SRAS staat voor
Succesvolle
Relatiebijeenkomsten op het
Arendsslot in  
Stijl


KERKSE staat voor een
Klassikaal jaarprogramma met een
Educatief karakter  voor 
Religieuze  ondernemers 
met als doel een hoogwaardig aanbod voor

Kwalitatieve klanten en werknemers genereren om 
Samen op hoog niveau te  ondernemen en  te werken aan 
Eigen leiderschapsgroei

 

Spreker Marinus Schroevers ZLM .JPG

Foto's Braincommunicatie - Aron Schreuder 

In een prachtige omgeving samen met businesspartners werken aan je bedrijf
 

''

''

patroon.png

Klaar om een positieve verandering aan te gaan

en je bedrijf naar een hoger niveau te tillen?
Ervaren of het jaarprogramma bij je past? Het is mogelijk om

 DV 1 juni  2023  in de nieuwe middaggroep te starten met een proefmodule van 3 maanden.

SRAS les 5-09.JPG

Aangenaam

Hennie Bosman

Beste ondernemer,

Aangenaam, Hennie Bosman de auteur en ontwerpster van het Sraskerkse Jaarprgramma speciaal voor drukbezette ervaren Reformatorische ondernemers zoals jij.

De bijeenkomsten worden gehouden in het Arendsslot op dinsdag of donderdag eens per maand. In de schoolvakantie is het geen businessclass.

Het prgramma volg je in een besloten groep van max. 16 ondernemers. De eerste businessclass is in januari van start gegaan, wegens succes hopen we dinsdag DV 6 juni nu ook een middaggroep te starten.

Spreekt het programma je aan en heb je interesse om aan te sluiten? Neem gerust contact op, of jouw beroepscategorie nog vrij is. Zo ja, dan plannen we een vrijblijvend telefonisch intakegesprek in.

Het strategische programma is in 4 seizoen-modules opgebouwd, met individuele speerpunten om aan je zakelijke doelstellingen te werken.

Iedere module heeft een interessante spreker passend bij het lesthema.

Hennie Bosman

Jan Willem Van der Voorden.JPG

Jan Willem  Van der Voorden- Zuid West Totaal in Logistiek 

Dankzij de 1e wintermodule ben ik nu beter herkenbaar, beter vindbaar en zichtbaar.  Hennie geeft zo links en rechts   "speldenprikjes" ik voel ze en pas ze meteen toe in mijn bedrijf! Daarbij ook veel gehad aan het 1:1 strategiegesprek waarbij oplossingsgericht meegedacht wordt om nog meer uit mijn bedrijf te halen. Zo hoop ik DV komende seizoen te starten met een prachtige reclamecampagne, een pilot van een half jaar met de deelnemers uit mijn businessclass. De maandelijkse bijeenkomsten zijn hiervoor uitstekende meetmomenten! 
 
ridder_edited_edited.png
Bruidsfotografie-Arendsslot-57.jpg

12 Speerpunten & 12 Wapenfeiten  om samen aan te werken 

alle LOGO´S [Hersteld]-04_edited.png

     1 herkenbaarheid

 

 

2 vindbaarheid

  3 zichtbaarheid 

alle LOGO´S [Hersteld]-04_edited.png
Read More

4 hulpvaardigheid

5 werknemersgericht- & werknemerstevredenheid

6 klantgerichtheid & klanttevredenheid

alle LOGO´S [Hersteld]-04_edited.png

7 leiderschapsvaardigheid

8 strategische vaardigheid

9 verkoopvaardigheid  

alle LOGO´S [Hersteld]-04_edited.png

  10 winstgevendheid 

 

 

  11 duurzaamheid 

 

  12 toekomst-

      bestendigheid 

alle LOGO´S [Hersteld]-04_edited.png
Roos.jpg
Aangenaam!
Uw b
usiness & services assistenten  

tijdens de Sraskerkse businessclass groep 1 & 2

Roos Westrate ( groep 1, niveau A)
&
Anneleen Stouten- Verboom ( groep 2, niveau A) 

 



 
6_edited.png
Programma



Info of aanmelden: info@arendsslot.nl

Poort opent 9.45 uur Poort sluit 9.55 uur. De ochtendbijeenkomst start 10.00 uur
Poort opent 13.15 uur Poort sluit 13.25 uur. De middagbijeenkomst start 13.30 uur 


Eerstvolgende bijeenkomst: 
Dinsdag  6 juni 2023


 

WAAR?
Kasteel het Arendsslot 

DUUR 

1 jaar, 12 bijeenkomsten

7  x bijeenkomst  10.00-11.30 uur groep 1

7   x bijeenkomst 13.30-15.00uur  uur groep 2

2  x bijeenkomst met gezamenlijke netwerk lunch 11.45-13.15

12.30 -15.00 uur uur groep 1 en 2 
2  x  bijeenkomst 10.00- 15.00 uur groep 1 en 2 

1 x bedrijfsdagexcursie 09.00-17.00 uur groep 1 en 2

 

 


Data bijeenkomsten  DV 2023 groep 1 & 2 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data bijeenkomsten DV 2024 groep 1 & 2

( 27 april t/m 5 mei 2024 schoolvakantie) 

 AANTAL DEELNEMERS 

Er is ruimte voor  max.16 deelnemers per groep